6 Nawyków Przed Snem, Które Pozwoli Ci Na Wadze

No Comments

Można wiele kroków i jeść bardzo zdrowe—więc dlaczego skali nadal skrada się w górę? Jedną z możliwych odpowiedzi na to pytanie może być twoja suknia rozrywką. Odpędzić te nawyki przed snem i zobacz, jeśli kilogramy zaczną odchodzić.

NIE BUDŻETOWANIE, NOCNE PRZEKĄSKINIE BUDŻETOWANIE, NOCNE PRZEKĄSKI

Jeśli nie możesz sobie wyobrazić, obserwując cudzej własności bez popcornu w rękach, zdaliśmy sobie sprawę. Po prostu upewnij się, że licząc tych dodatkowych kalorii w codziennej całkowita. “Nie jestem przeciwko ludziom, którzy mają coś w nocy” – mówi snu i ekspert odchudzanie Peter LePort, D. M., chirurg i dyrektor medyczny Centrum Memorial Care otyłości w orange memorial medical center wybrzeżu. “Ale jeśli masz duży posiłek, a następnie do dużej miski lodów, będziesz przybierać na wadze.” Jeśli planujesz przekąski później Dodać w niektóre ćwiczenia w ciągu dnia lub zmniejszyć swój obiad, aby zrekompensować.

PRZEKĄSKI BEZMYŚLNIE PRZED TELEWIZOREM

Badania wykazały, że rozproszony zasilanie nie tylko wpływa na to, ile jesz, ale i to, jak bardzo jesteś pamiętaj, że podczas jedzenia—więc może pojawić się owinięte w dobrym show i nagle znaleźć się z pustą torbą chipsów. Nawet jeśli zdecyduje się na zdrowe przekąski, trzeba jeszcze mieć oko na swoich odcinkach: “nawet marchewka jest kalorie, więc jeśli pójdziesz za burtę, będziesz przybierać na wadze,” mówi LePort. Zanim wygodnie usadowić się na kanapie, odmierzamy odpowiednią Wielkość porcji, co jesz, tak, że będziesz zatrzymywać się, gdy trafisz w dolnej części miseczki.

RELAKS PRZY DRINKURELAKS PRZY DRINKU

Nie tylko alkohol jest ładowany z pustymi kaloriami, ale, że kieliszek wina przed snem może zakłócić cykl snu. “Masz zamiar w końcu budzi się w środku nocy i nie spać” – mówi LePort. Badania pokazują, że staje się brak snu przeszkadza twój głód hormonów i sprawia, że jesteś bardziej prawdopodobne, aby pragnąć (i konsumpcji) niezdrowych produktów spożywczych. Tak, że kłopoty z komputera Z może sabotować swoje wysiłki odchudzania.

SPRAWDZAJĄC SWÓJ TECHNIK PRZED SNEM

Niebieskie światło emitowane przez diody led w telefon, laptop, telewizor może mieć wpływ na twój cykl snu, więc lepiej wyjść przynajmniej na godzinę przed snem. Spać z włączonym telewizorem, na pewno nie, bo światło i dźwięk może przeszkadzać całą noc. “Nie dosięgasz głębokiego snu potrzebujesz do utrzymania zdrowego ciała i umysłu,” mówi LePort. Jeśli nie możesz zasnąć bez telewizora, co najmniej, ustawić Wyłącznik czasowy.

CZEKA ZBYT DŁUGO, ABY WEJŚĆ POD KOŁDRĘ

Większość ludzi należy siedem-osiem godzin snu na dobę, ale według CDC, więcej niż jedna trzecia z nas nie brakuje. I chociaż mamy tendencję do myślenia o snu jako znak honoru, który będzie piszczeć na sześć godzin dziennie (i mocna kawa) może mieć poważny wpływ na twoją talie. Według badań uniwersytetu harvarda, kobiety, które spały pięć godzin dziennie lub mniej były 30 procent bardziej prawdopodobne, aby zdobyć 30 zł za 16-letniego badania.

ZBYT USTAWIANIE ALARMU PÓŹNOZBYT USTAWIANIE ALARMU PÓŹNO

Wczesnym rankiem może być niegrzeczna, ale oprzeć się pokusie, aby się przespać, jeśli to oznacza, że będziesz pominąć śniadanie. Badania pokazują, że wysokiej zawartości białka na śniadanie, pomoże ci jeść mniej w ciągu dnia i zatrudnić mniej tłuszczu. Jeśli stale zaskoczeni porannym pośpiechu, zmiany snu i twojego czuwania, tak, że masz wystarczająco dużo miejsca do manewru rano do zdrowego odżywiania.

Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *