7 Nie-B. S. Utrata Masy Ciała Porady, Które Naprawdę Pomogą Ci Schudnąć

No Comments

Jeśli śledziłeś każdym utrata wagi wskazówka wszyscy eksperci są tam, by jeść jak najwięcej i najmniej, a ty zjedz ją wcześniej, później, i nie u wszystkich. Tłuszcz uratuje cię i zabiję, węglowodanów sprawi, że cienkie i tłuszczu i białka daje ABS i umieścić na dializy. W skrócie, tak wiele, informacje sprzeczne.

Niedawno, w ramach projektu badawczego, przejrzałem setki utrata masy ciała badania i znalazłem kilka niesamowite sposoby, w których nauki o żywieniu jest bardzo jasne i zrozumiałe. Tak, z przeprosinami doktora Atkinsa, Suzanne Somers, a wszyscy inni zauważyli eksperci odchudzania, chcę przedstawić Państwu niekwestionowanego sposobów poprawienia formy do dobrych.

ZMNIEJSZYĆ ILOŚĆ SPOŻYWANYCH KALORIIZMNIEJSZYĆ ILOŚĆ SPOŻYWANYCH KALORII

Z niską zawartością tłuszczu/niskiej zawartości węglowodanów dyskusja sprowadza się do tego: trzeba jeszcze jeść mniej kalorii niż spalamy, jeśli chcesz schudnąć. Każde badanie, które oglądałem na tym. Idealna waga diety, który można żyć, czy chcesz pozbyć się tłuszczu, węglowodanów, albo jakaś kombinacja.

UŻYJ SERUM, ABY ZMNIEJSZYĆ GŁÓD

Bogate w białko produkty trzymać cię pełniejsze dłużej. I czym się lepiej czujesz, między posiłkami, tym łatwiej uniknąć ciągów alkoholowych.

Najlepsze jedzenie dla zniszczenia apetytu: białko serwatkowe. Codziennie koktajl z białek serwatkowych, owoce (świeże lub mrożone jagody lub banan), i wody lub kruszonego lodu pozwoli poprawić swoją wagę. Możesz kupić białko serwatkowe w każdym dobrym sklepie ze zdrową żywnością.

JEDZ WIĘCEJ BIAŁKA

Kiedy jesz, twój organizm musi zużywać więcej kalorii, aby strawić pokarm. Białko sprawia, że ten wewnętrzny ogień gorący, następnie węglowodany, następnie tłuszcze. Białko zwierzęce podnoszą termogenezę więcej niż białka roślinne, tak, że najlepsze spalanie kalorii produkty chude mięso.

Więc jedz białko, na przykład, chude mięso z kurczaka, jaja, wołowina lub wieprzowina w każdym posiłku, a zrobić chude białko ostrość kolacji, tak, że można spalić kalorie poprzez trawienie pokarmów w końcu dnia, kiedy twój metabolizm zwalnia.

POMINĄĆ OCZYSZCZONE WĘGLOWODANYPOMINĄĆ OCZYSZCZONE WĘGLOWODANY

Jedyne, co u każdego utrata masy ciała badacz i diety-plan autora można się zgodzić na: wysoko rafinowanych węglowodanów, takich jak fruktoza-słodzone napoje i niskiej zawartości błonnika chleb, to beznadziejny pomysł.

Wśród wielu grzechów Mountain Dew i Twinkie-sposób powodują one poziom cukru we krwi, aby kolec wkrótce po posiłku. Wtedy Spike, w końcu uczucie zmęczenia i mocno głodna wcześniej, niż powinny.

JEDZ WIĘCEJ BŁONNIKA

Gdy masz błonnika w żołądek, jedzenie zajmuje więcej czasu, aby przeniknąć do krwi i poziom cukru we krwi pozostaje stabilny.

Korzyści: będziesz mieć bardziej stabilne dostawy energii i mniej między posiłkami głodu. Jedynym potencjalnym minusem jest to, że nie dostaniesz tyle czyta w toalecie. Nie ma, zaparcia.

Co spowalnia poziom cukru we krwi na przednim końcu prędkościach rzeczy na tylnym końcu. W czasie, gdy jest bardziej bogate w błonnik warzywa i zboża-to świetny sposób, aby wypełnić, można uzyskać większy włókna za pomocą dodatków.

Zacznij od siedmiu do 12 gramów dziennie, zmieszać z wodą i pić jej więcej jedzenia.

DODAJ WIĘCEJ RYB, ORZECHÓW I NASION W DIECIE

Każdego roku dowiadujemy się więcej na temat korzyści z Omega-3 wielonienasyconych tłuszczów, które znajdują się w rybach, orzechach, nasionach i olej lniany i tran.

Te korzyści zdrowotne, takie jak zmniejszenie ryzyka chorób serca i cukrzycy, są świetne w sobie. Ale Omega-3 tłuszcze przyczyniają się do lepszego ciała, jak również.

Na przykład, Omega-3 zmniejszają stan zapalny w całym organizmie, który pomaga mięśniom szybciej się zregenerować po treningu.

Mniej-zapalenie mięśni oznacza szybszy metabolizm i przyspiesza przemianę materii, ma kluczowe znaczenie, gdy starasz się oprzeć. Jeśli nie jesz ryb dwa razy w tygodniu i nie mogę strawić olej rybny dodatków, spróbować jaja z wysoką zawartością Omega-3s znaleźli w molochnoye przypadku, oprócz zwykłych jaj. Można jeść cztery z nich w dzień, bez jakiegokolwiek negatywnego wpływu na poziom cholesterolu.

SPORZĄDŹ PLANSPORZĄDŹ PLAN

Prawda jest taka, że nie potrafisz improwizować i oczekiwać, aby zobaczyć wyniki. Trzeba mieć plan, z uwzględnieniem upodobań i lubi ucznia. Nie będę oferować Państwu doskonały plan odchudzania, bo badania jeszcze otworzyć jedną.

Ale najlepszy plan, prawdopodobnie będzie obejmować następujące elementy:

  • Posiłki i przekąski oparte na chudego źródła białka ryb, jajek, produktów mlecznych, mięsa.
  • Więcej, jedzenie jest lepsze niż mniej. Pięciu lub sześciu posiłków i przekąsek w dzień jest idealny.
  • Niskiej zawartości tłuszczu, dieta o wysokiej zawartości tłuszczu mogą oba działają, ale jeden, który tnie prawie cały tłuszcz skazany.
  • Nikt i nigdy nie stał się otyłością od przejedzenia najlepszej węglowodany—owoce, warzywa i produkty pełnoziarniste. I nikt nigdy nie umarł z powodu nieobecności ziemniaki, makaron, ryż, popcorn, biały chleb.
Categories: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *